سئوی Title یا عنوان صفحه چیست

سئوی Title یا عنوان صفحه چیست

سئوی Title یا عنوان صفحه چیست

کم تر کسی را پیدا می کنید که در این مورد شکی داشته باشد و درصدی احتمال دهد هیچ تاثیری بر سئوی وبسایت نخواهد داشت عنوان پست یکی از ابتدایی ترین نکات مربوط به سئو است که صد البته با پیوند یکتا و همچنین نام فایل تفاوت هایی دارد که البته برای بسیاری می توان این دو را به یکدیگر ربط داد

سئوی Title یا عنوان صفحه و کاربرد آن

سئوی Title یا عنوان صفحه چیست

Title Tag SEO

سئوی های مختلف برای سایت شما وجود دارد.

حتی می توانید با مراجعه به یک سایت از دسته بندی های مختلف سئوی سایت نیز استفاده کنید و اندک تفاوت های موجود مربوط به سئو را نیز با استفاده از این راه ها می توان در نظر گرفت.

فرض کنید به دنبال مطلبی بر روی صفحه ی وب هستید و اما هیچ کدام از پست ها به جستجوی شما ربط نخواهد داشت، دو نکته مد نظر است، یکی این که جستجو و یا کلید واژه شما اشتباه است و نکته ی دوم که البته مهم تر است اشتباه از سوی وب مستر ها می باشد که از کلمات مناسب برای سئو استفاده نکرده اند و شما را به استفاده از مطالبی که تنها شبیه جستجوی واقعی شما هست وادار می کنند.

اما بهتر است در استفاده از عنوان پست خود از بهترین کلید واژه و همچنین کلمه کلیدی که در گذشته برای سایت خود برگزیده اید استفاده کرده و سعی کنید در دومین بخش از نوار عنوان نیز سئوی کی ورد مهم دیگر را استفاده کیند، بهتر است برای درک بهتر این ارتباط معنایی و بحث سئوی صحیح واژه زیر را مشاهده کنید، تصور کنید وبسایت دانلود نرم افزاری را احداث کرده اید.

از عنوان زیر استفاده می کنید

دانلود نرم افزار جدید Google Maps اندروید

این عنوان در بخش نخست خود یکی از بزرگ ترین واژگان در زمینه کلمه کلیدی را جای داده است یعنی، دانلود، در بخش دوم نیز نرم افزار قرار دارد که می توان گفت یکی از قوی ترین کلمات کلیدی موجود است، جالب است بدانید اندروید و یا دانلود اندروید نیز به همین منوال بسیار می تواند برای سئوی شما تاثیرات مثبتی را داشته باشد.

اما اگر از کلمه ی اندروید استفاده نکنید وارد دنیای دیگری از واژه های سئو می شود که می تواند بسیار موثر باشد و مورد توجه قرار نخواهد گرفت، زیر گوگل مپ برای سیستم عامل های دیگر نیز موجود است و این کار شما را سخت تر خواهد کرد.

بهتر است عنوان پست شما بیش از 50 تا 60 کاراکتر نوشتاری نباشد که کار ایندکس را برای گوگل بسیار سخت تر خواهد کرد و عملیات Fetch به دلیل دراز بودن رشته ی نوشتاری طول خواهد کشید که به صورت عادی ایندکس پست های شما برای گوگل دیر تر وارد اولویت خواهد شد.

سعی کنید با استفاده از نام عنوان پست برند سازی را نیز جدی بگیرید، حتی در ایجاد بک لینک نیز این امر بسیار می تواند جدی در نظر گرفته شود.

از اینکه مطلب دیگری از مطالب بکوریتی ( سایت خرید بک لینک و خرید رپورتاژ آگهی ) مطالعه فرمودید تشکر می کنیم .

سئوی عنوان مطلب

سئوی Title یا عنوان صفحه چیست

ورودی گوگل این روز ها علاوه بر مطالب و کیفیت آن ها به شیوه نوشتاری نام و عنوان پست نیز بستگی ویژه ای خواهد داشت