سئوی محلی چیست و چه ویژگی هایی دارد ( جدید )

سئوی محلی چیست و چه ویژگی هایی دارد ( جدید )

سایت های زیادی هر روزه با در نظر گرفتن برخی از ویژگی های اشتراکی و همچنین رسیدن به اهدافی مارکتی و فروشگاهی و تجارتی تاسیس شده و بسیاری از ان ها پس از مدتی با شکست روبرو می شوند که می تواند مشکلات زیادی را برای وب سایت ان ها در طول زمان های مختلف پدید اورد که یکی از بدترین ان ها این است که هزینه ها پوچ خواهد بود

سئوی محلی چیست

سئوی محلی چیست و چه ویژگی هایی دارد ( جدید )

سئوی محلی ( لوکال ) چیست و چه ویژگی هایی دارد

سئوی محلی این روز ها طرفدارن بسیاری را برای خود در بحث های مربوط به طراحی وب ایجاد کرده است و روز به روزی نیز این سئو بیشتر در کشور ما و در بین کسب و کار ها دیده می شود و البته که طرفدارن زیادی را نیز به خود اختصاص داده است و ویژگی های خاصی را نیز درون خود جای داده است که برای رشد کسب و کار های می تواند بسیار مفید واقع شود.

همان طور که می دانید گوگل از الگوریتم کبوتر خود نیز مدتی پیش رونمایی کرده است که با استفاده از این الگوریتم جستجو های وب گوگل بر اساس مشاغل و همین طور کسب و کار های دور و اطراف شما مرتب می شود و این نشان دهنده این است که این دسته از الگوریتم های گوگل توجه خاصی به موقعیت مکانی وب سایت شما و همین طور جستجو و زبان خواهد داشت که این ویژگی در سئوی لوکال و یا همان سئوی محلی نیز بسیار مورد توجه قرار گرفته است و یکی از بهترین نکات رسیدن به این سئو جذب افرادی است که در حوزه تخصص و فناوری شما به دنبال سئوی لوکال به سایت هایی مراجعه می کنند که کسب و کار ان ها را نیز در نظر خواهند گرفت.

چه مکانی از وب سایت برای درج نشانی و مشخصات کسب و کار وب سایت ما می تواند بسیار مناسب باشد؟

هر وب سایتی همین طور وب سایت شما دارای بخش های خاصی است که هر کدام از ان ها ویژگی های خاص خود را نیز درونشان جای داده اند و یکی از این ویژگی ها این است که سایت ها به بخش های خاصی برای قرار دادن برخی ویژگی ها و متد ها در نظر گرفته شده اند مثلا فوتر سایت بیش از هر بخش دیگری در جذب سئوی محلی بر روی وب سایت ها تاثیر خواهند داشت و بسیار نیز برای کسب و کار شما نیز می تواند موثر باشد.

پس بهتر است این کار را در فوتر وب سایت خود انجام دهید که سود بیشتری نسبت به دیگر بخش های سایت خواهد داشت زیرا در تمامی صفحه های وب سایت شما این صفحه حضور دارد و همین طور که برای گوگل نیز هر بار این ایندکس تکرار شده و سبب این می شود که محل کار و لوکیشن وب سایت شما می تواند وارد این بخش شود.

مثلا محل تمام فروشگاه ها نمایش داده شود و شما می توانید به دنبال این کسب و کار ها بر اساس موقعیت جغرافیایی موجود در دور و اطراف خود بگردید.

""سعی کنید وب سایت خود را در دایرکتوری های معتبر مربوط به سئوی لوکال و محل کار خود ثبت کنید.""

البته این گزینه نمی تواند به طور حتم وب سایت شما را به سمت پیشرفت ببرد و باید در نظر داشته باشید که می تواند در اینده برخی از پیشرفت های وب سایت شما را شامل شود و تنها در رشد و تکامل وب سایت شما کمی شما را یاری خواهد کرد که نکته خوبی را می تواند به کار ببرد.

سئوی محلی این روز ها یکی از مهم ترین نکات گسترش کسب و کار ها در دنیای بزرگ و البته پهناور وب سایت ها در جهان می باشد

گوگل پلاس و ایجاد صفحه برای کسب و کارتان را نیز فراموش نکنید

یکی از بهترین روش های رسیدن به سئوی ورودی گوگل در سئوی محلی و یا همان لوکال کسب نظر و همین طور بازخورد در شبکه های اجتماعی است که گوگل پلاس یکی از بهترین گزینه ها برای این کار است و ویژگی های خاصی را نیز برای سایت شما در صورت موفق بودن در این سئو در نظر خواهد گرفت، پس بهتر است از کاربران بخواهید در گوگل پلاس وب سایت شما به شما رای داده و با دریافت بازخورد از کاربران سعی در محبوب سازی کسب و کار و وب سایت کسب و کار خود در دنیای وب داشته باشید که یکی از راه های اصلی موفقیت در دنیای سئوی محلی می باشد.

اولین مرحله پس از ورود به دنیای سئوی لوکال چیست و چگونه می توانم به ان دست یابم؟

فراموش نکنید که برای دست یافتن به سئوی محلی در وب سایت خود و یا کسب و کارتان باید ان را به گوگل معرفی کرده و این سیستم معرفی نیز از سمت گوگل مپ یا همان نقشه ی جامع گوگل انجام خواهد شد که یکی از بهترین راه های ورود به این سئو است و در صورتی که گوگل وب سایت شما را یا کسب و کارتان را در نقشه ی خود نیابد در واقع هیچ توجهی به وب سایت شما به عنوان یک کسب و کار و یا شغل نخواهد کرد و بهترین راه رسیدن به ان نیز این است که سئوی لوکال را مورد توجه خود قرار دهید و سئوی بهینه را برای وب سایت خود در این زمینه ایجاد کنید.

پس از ثبت وب سایت خود در گوگل مپ و البته ایجاد یک نقطه ی از دست رفته بر روی گوگل مپ بهتر است که این کار را به شکل درستی انجام داده تا از اهمیت سئوی لوکال بر روی کسب و کار ها و مشاغل اگاه شوید، به طور مثال برای رسیدن به این که سئوی لوکال در دنیای امروزه بسیار مهم است سعی کنید در جستجوی گول عبارت فروشگاه و یا رستوان و فست فود های تهران را به فارسی و یا لاتین جستجو نمائید که به اهمیت رسیدن به این سئو به طور کامل واقف شوید و بدانید تا چه حدی می تواند شما در رسیدن به موفقیت در فروش بالا یاری کند.

Local SERP نامی است که گوگل برای این دسته از وب سایت های خود با سئوی مشخص محلی در نظر گرفته است که می تواند برای وب سایت شما نیز سکوی موفقیت و پرتاب خوبی باشد تا سایت خود را به بالا ترین رتبه در جستجوی کسب و کار خاص خودتان برسانید و همین طور برای پیشرفت از رپرتاژ اگهی های موجود در بکوریتی نیز برای رشد خود استفاده کنید، همین طور بک لینک نیز می تواند شما را بسیار در رسیدن به رتبه های نخست و اعتبار سنجی گوگل هم یاری و البته راهی کند.

 تهیه و تنظیم مطلب توسط بکوریتی ( سایت خرید بک لینک و خرید رپورتاژ آگهی ) انجام شده و کپی فقط با ذکر منبع با لینک فالوو مقدور می باشد .

سئوی محلی چیست و چه ویژگی هایی دارد ( جدید )

سئوی محلی در حال حاضر بیشتر در کشور های در حال توسعه مورد پسند قرار گرفته است

    02 دی